LCL

VoIP bellen

Wat doet LCL?

LCL richt zich op de globale logistiek en informatie management van bederfelijke goederen. Zij zijn toonaangevend op het gebied van supply chain management wereldwijd.

De vraag

Ze waren op zoek naar een kostenbesparende telefonieoplossing, die ook nog eens makkelijk in gebruik moet zijn. Gezien het hoofdkantoor in Chili zit, moet er ook een oplossing zijn om deze belkosten goedkoper te maken.

De oplossing

Dit konden wij oplossen middels onze VoIP-dienst. We plaatsten een aantal vaste toestellen en 2 losse handhelds bij LCL op kantoor. Door middel van Xelion als belsoftware kan LCL vanaf de computer de toestellen aansturen. Daarbij hebben we lokale nummers aangevraagd in Chili. Omdat LCL nu vanaf zo’n nummer belt, scheelt dit enorm in kosten. Zo kan er lokaal en internationaal tegen een leuk tarief gebeld worden.

Belt u veel internationaal en wilt u ook een lager tarief?

Neem contact op!
'We bellen veel met Chili en waren op zoek naar een besparende oplossing. Bellen via VoIP was de oplossing voor ons. In combinatie met Xelion op onze pc's is dit heel prettig werken. We zijn eigenlijk dik tevreden!'
Sharon Kucharek, LCL

Volg de ontwikkelingen

Als er érgens veel ontwikkelingen zijn, dan is het wel in de ICT. De laatste nieuwtjes delen we graag met u via ons blog of onze heldere nieuwsbrief.

Helpdesk

Wij gebruiken Teamviewer voor support op afstand. Wanneer u aangeeft een probleem te hebben met uw computer, kunnen wij bij u inloggen. We nemen even uw computer over en lossen het probleem zo snel mogelijk op!

Download Teamviewer

Download Teamviewer voor Windows

Download Teamviewer voor Mac