Een stabiele basis met een SLA & XLA

Afhankelijk van uw organisatie maken we afspraken met u in een SLA of XLA. Met de afspraken in de SLA of XLA controleren we en verbeteren we constant de kwaliteit van onze managed cloud services.

xla

Service Level Agreement

Het doel van onze dienstverlening is het waarborgen van de continuïteit van uw bedrijf. Daarom voeren wij het beheer over uw ICT-objecten en deze afspraken leggen we vast, zodat we beiden goede verwachtingen hebben en een stabiele basis hebben. 

Wat spreken we af?

  • Preventief: signaleren van issues en trends, verzorgen van autorisaties
  • Correctief: aannemen en afhandelen van incidenten, testen en uitvoeren van updates
  • Periodiek overleg en rapportage
  • Bieden van ondersteuning aan ICT-beheerders van klant
  • Proactief beheer van de (online) omgeving door continue monitoring
  • Onderhouden van software applicaties, back-ups, telefonie, en website beheer
  • Heeft u een kritieke bedrijfsvoering? Dan kunt u ook een 24-uurs storingsnummer afnemen

Onze andere managed cloud services:

SLA of XLA

Het aanbieden en het bewaken van ICT-diensten, monitoring, het ondersteunen met een helpdesk en voldoen aan wensen beschreven in een SLA is volgens ons niet langer voldoende. We hanteren steeds vaker XLA’s: eXperience Level Agreement. Met een XLA gaat het er niet alleen maar om of een dienst wel of niet functioneert, het gaat ook om de gebruikerservaring. Werkt de dienst of het programma lekker? Wordt de support als prettig ervaren? Is de klant blij met het totaalplaatje? Dan zijn wij pas blij! #2makeyousmile

Over 2makeITwork
Nieuwsgierig naar 2makeITwork? Bekijk ons verhaal.

Historie
Wij gaan way back! Check hier onze tijdlijn.

Team
2makeITwho? Maak kennis met ons team.

Certificering
Lees hier meer over onze certificeringen.

Werken bij
Benieuwd naar onze vacatures? Klik snel verder.

Contact
Persoonlijk contact is onze kracht.