Full service support
ICT is er om uw werk gemakkelijker te maken, niet moeilijker. Op al onze oplossingen leveren we full service support. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8:00 – 17:00 uur en per mail kunt u ons 24 uur per dag bereiken voor supportvragen.

De support die u verdient
U krijgt van 2makeITwork de juiste support, passend bij de situatie. Op al onze diensten leveren we full service support. U heeft geen omkijken meer naar uw ICT, wij regelen alles. Van het aanmaken van gebruikersaccounts tot het verhelpen van technische issues. Dat is een hele zorg minder.
Full service support wordt geleverd op al onze diensten. Daar zit de kracht van 2makeITwork: na oplevering blijven we u ondersteunen. We monitoren preventief uw systemen, de helpdesk lost de gehele dag door allerhande issues op en security experts zorgen dat de beveiliging 24/7 on point is.
Welke support kunt u verwachten?
- Een helpdesk die op werkdagen bereikbaar is van 8:00 – 17:00 uur
- Gepland onderhoud en updates, altijd in overleg
- Back-up en restore volgens afspraak
- Rapportage
- Periodiek overleg
Super snelle service
Wij garanderen u dat u binnen 5 minuten contact heeft gelegd met een medewerker van onze helpdesk. We proberen uw probleem natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen!
U kunt ons dagelijks bereiken op 0180 – 44 77 44 tussen 8:00 en 17:00 uur. Buiten deze tijden kunt u ons altijd mailen op support@2makeitwork.nl en dan komen wij de eerstvolgende werkdag bij u terug!
Meer beheer & support:
SLA
Samen maken we afspraken in een SLA. Hier stellen we spelregels die ervoor zorgen dat uw omgeving altijd beschikbaar en veilig is, optimaal presteert. Het biedt garanties op het gebied van uptime, responstijden en probleemoplossing, waardoor u verzekerd bent van een consistente en hoogwaardige dienstverlening.
Preventief: signaleren van issues en trends, verzorgen van autorisaties
Correctief: aannemen en afhandelen van incidenten, testen en uitvoeren van updates
Periodiek: overleg en rapportage
Proactief: beheer van de (online) omgeving door continue monitoring
Non-stop: Bieden van ondersteuning aan ICT-beheerders van klant; Onderhouden van software applicaties, back-ups, telefonie, en website beheer
Heeft u een kritieke bedrijfsvoering? Dan kunt u ook een 24-uurs storingsnummer afnemen
Laat ons zorgen voor de technische details
Zodat u zich kunt richten op uw kernactiviteiten. Bij 2makeITwork bent u verzekerd van een stabiele IT-infrastructuur die uw bedrijf continu ondersteunt en versterkt.