Full service support

ICT is er om uw werk gemakkelijker te maken, niet moeilijker. Op al onze oplossingen leveren we full service support. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8:00 – 17:00 uur en per mail kunt u ons 24 uur per dag bereiken voor supportvragen.

De support die u verdient

U krijgt van 2makeITwork de juiste support, passend bij de situatie. Op al onze diensten leveren we full service support. U heeft geen omkijken meer naar uw ICT, wij regelen alles. Van het aanmaken van gebruikersaccounts tot het verhelpen van technische issues. Dat is een hele zorg minder.

Full service support wordt geleverd op al onze diensten. Daar zit de kracht van 2makeITwork: na oplevering blijven we u ondersteunen. We monitoren preventief uw systemen, de helpdesk lost de gehele dag door allerhande issues op en security experts zorgen dat de beveiliging 24/7 on point is.

Welke support kunt u verwachten?

  • Een helpdesk die op werkdagen bereikbaar is van 8:00 – 17:00 uur
  • Gepland onderhoud en updates, altijd in overleg
  • Back-up en restore volgens afspraak
  • Rapportage
  • Periodiek overleg

Meer beheer & support:

Super snelle service

Wij garanderen u dat u binnen 5 minuten contact heeft gelegd met een medewerker van onze helpdesk. We proberen uw probleem natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen!

U kunt ons dagelijks bereiken op 0180 – 447 744 tussen 8:00 en 17:00 uur. Buiten deze tijden kunt u ons altijd mailen op support@2makeitwork.nl en dan komen wij de eerstvolgende werkdag bij u terug! 

Certificaten

Telefonisch contact

ma t/m vr 8:00 - 17:00
+31 (0) 180 - 447 744

ISO Certificering

ISO 9001ISO 27001
Over 2makeITwork

Nieuwsgierig naar 2makeITwork? Bekijk ons verhaal.

Historie

Wij gaan way back! Check hier onze tijdlijn.

Team

2makeITwho? Maak kennis met ons team.

Certificering

Lees hier meer over onze certificeringen.

Werken bij

Benieuwd naar onze vacatures? Klik snel verder.

Contact

Persoonlijk contact is onze kracht.