Snel verder werken met onze helpdesk

Dagelijks zitten onze ICT-experts voor u klaar om u te assisteren met issues en bugs. Ons gedreven team zorgt ervoor dat u snel weer verder kunt met uw werk.

support

Full service support door ICT-experts

ICT is er om uw werk gemakkelijker te maken, niet moeilijker. Daarom zorgt 2makeITwork ervoor dat uw applicaties en apparaten precies werken zoals u dat wilt. Op al onze oplossingen leveren we full service support.

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8:00 – 17:00 uur en per mail kunt u ons 24 uur per dag bereiken voor supportvragen. Daarnaast houdt ons monitoringssysteem alle netwerken van onze klanten en vitale servers 24 uur per dag in de gaten.  

Beheer op locatie

Naast de telefonische helpdesk bieden we ook support op locatie. Een groot deel van het beheer en onderhoud voeren wij op afstand uit. Het kan natuurlijk gebeuren dat u support of onderhoud nodig heeft wat niet online kan worden uitgevoerd. In dat geval komen we bij u langs op locatie.

Onze andere automatiseringsdiensten:

Meekijken met TeamViewer

Wij zetten TeamViewer in als tool om met u mee te kijken. Scheelt ons reistijd, scheelt u wachttijd! Zodra wij uw pc of laptop opleveren, zorgen wij dat er TeamViewer op geïnstalleerd staat. Wanneer u ons mailt of belt met een issue, loggen wij bij u in en gaan we samen op zoek naar een oplossing.

Kunt u het programma niet vinden? Download dan hier onze speciale TeamViewer QuickSupport. Geef uw ID aan ons door en wij loggen in!

Certificaten

Telefonisch contact

ma t/m vr 8:00 - 17:00
+31 (0) 180 - 447 744

ISO Certificering

ISO 9001ISO 27001
Over 2makeITwork

Nieuwsgierig naar 2makeITwork? Bekijk ons verhaal.

Historie

Wij gaan way back! Check hier onze tijdlijn.

Team

2makeITwho? Maak kennis met ons team.

Certificering

Lees hier meer over onze certificeringen.

Werken bij

Benieuwd naar onze vacatures? Klik snel verder.

Contact

Persoonlijk contact is onze kracht.