Een swingende aanpak
Als leverancier van professionele audioapparatuur en aanverwante artikelen is AudioBizz een belangrijke speler in de markt. Maar om klanten op professionele wijze te helpen, is optimale bereikbaarheid uiteraard een eis.
Business Intelligence als basis
Met een netwerk van meer dan 1500 professionele stakeholders, is het voor AudioBizz belangrijk om een soepele werkwijze te kunnen hanteren. Daarom hebben wij een drieledige Business Intelligence oplossing voor hen ingezet. Door diverse systemen op slimme wijze met elkaar te koppelen, vergemakkelijken we het werkproces.
Slimme oplossingen
Bij deze case hebben we gewerkt met EDI, oftewel Electronic Data Interchange. AudioBizz ontvangt en verstuurt namelijk EDI berichten via de AS2-connector. Van en naar klanten, maar ook van en naar leveranciers. De EDI berichten bevatten informatie over orders en leverdata. Naast de verkoopkant en de inkoopkant, hebben we ook de magazijnkant voorzien van een slimme oplossing. Namelijk van een innovatieve app waarin alle nodige informatie over orders is te vinden.